piątek, 15 stycznia 2016

Obiecałem, że nigdy Cie nie opuszczę


Moje dziecko, widzę Twoje łzy, kiedy wylewasz je w ukryciu. Każdą z nich przechowuje w swoim bukłaku, bo są tak cenne dla mnie. Jesteś tak drogi w moich oczach. Ja słyszę każde słowo Twojego cierpienia, za nim jeszcze je wypowiesz. Pragnę Cie pocieszyć. Znam ciężar, który niesiesz na swoich barkach. Dźwigam go razem z Tobą, właśnie wtedy, gdy czujesz się najbardziej samotny. Ja jestem przy Tobie.  Obiecałem, że nigdy Cię nie opuszczę i ani na krok nie odstąpię od Ciebie. Choć byś miał iść przez wody, one Cię nie zatopią, ponieważ ja będę z Tobą. Bądź silny. Przyjmij wszystko co przyjdzie na Ciebie. Bądź mężny i mocny. Nie bój się. Ja idę z Tobą. Choć by nawet porzucił się ojciec lub matka, Ja Cię przygarnę. Dam Ci schronienie, przechowam Cię w swoim namiocie, w tym dniu nieszczęścia. Ze mną przejdziesz przez najciemniejsza dolinę swojego życia, ponieważ ja będę jakby lampą dla twoich stóp. Ciemność przestanie być ciemna i rozświetli Twoje życie. Wzywaj mnie w dniu utrapienia, Ja Cię uwolnię, a Ty Mnie uwielbisz. Zachowaj spokój serca i bądź cierpliwy, Ja jestem z Tobą, żeby Cie chronić. Ja będę dźwigał Twe ciężary. Ja zajmę się Tobą. Ja, bo jesteś Mym ukochanym dzieckiem. Jesteś dziełem Moich rąk. Znam Cię lepiej, niż ktokolwiek inny. Nie goń za tym co wielkie, ale co przerasta Twoje siły. Każdy dzień mija tak szybko. Pamiętaj, że masz tylko jedno życie, więc przeżyj je mądrze i dobrze. Jest ono zbyt krótkie by sie smucić, więc rozraduj swe serce, pociesz je i oddal od siebie złe myśli. Napełnij je nadzieją i powstań. W ciszy i ufności leży Twoja siła. Wspomnij Moje działa i zobacz, zobacz jak wiele uczyniłem dotychczas dla Ciebie. Tak, Ja jestem Tym Bogiem. Nie ma innego. Będziesz szczęśliwy, bo Moja moc jest w Tobie. Pokładaj swą ufność we mnie, ponieważ beze Mnie nic nie możesz uczynić, a dla Mnie nie ma rzeczy niemożliwych. Proś Mnie, a Ja Cię wysłucham. Trwaj we mnie, i proś o cokolwiek chcesz, a Ja to spełnię. Ja mogę uczynić o wiele więcej niż to o co prosisz lub co rozumiesz. Wylej swe serce przede Mną. 

Jeśli się nawrócisz, pozwolę byś znów staną przede Mną. Przyjdź do Mnie, bo czekam na Ciebie. Ze wzruszeniem będę Cię wyczekiwał. Przebaczę Ci każdy Twój błąd i oczyszczę Twe serce. Jestem wierny i sprawiedliwy, dlatego wyznaj mi swoje winy, a Ja je odpuszczę. Jak odległy jest wschód od zachodu, tak Ja oddalę od Ciebie grzech. Dam Ci serce nowe, a usunę serce z kamienia. Dziecko, proszę Cię, przebacz tym którzy Cię zranili. Przebaczaj im, abym Ja bym mógł przebaczać Tobie. Puść wszystko w niepamięć, a ja opatrzę Twoje rany. Wiem, że to trudne, ale Ja sam dałem Ci przykład. Nie zwlekaj i zrób to teraz. Zostaw Swoją przeszłość i spoglądaj przed siebie, bo mam względem Ciebie wspaniały plan. Wybrałem właśnie Ciebie. Jeśli pójdziesz moją drogą, będę współdziałał razem z Tobą. To ja sam jestem Twoją drogą. We mnie dokonasz czynów pełnych mocy. 


Czy pójdziesz ze Mną? Czekam na Twoją odpowiedzi / Twój tata, Bóg...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz